Τετάρτη 26 Μαΐου 2010

... ο γάιδαρος του μέλλοντός μας ...

*
Ανδρέας Ρουμελιώτης
***
*
Γαϊδάρα στον ανήφορο ...
*
ΣΑΜΑΡΩΝΩ τη γαϊδάρα!

Σοβαρολογώ. Αυτό κάνω εδώ στον κάμπο του Λήλαντα ποταμού, του Αγίου Πνεύματος ανήμερα, την ώρα που εσύ καις το οικονομικό λίπος σου στη Μύκονο, την Πάρο και τη Σαντορίνη. «Σαν να 'ναι η τελευταία σου φορά»... που λέει και ο Τόλης.

ΓΑΪΔΑΡΑ σαμαρώνω! Με είχε μάθει η γιαγιά μου και το 'κανα παιδάκι, αλλά ξεσυνήθισα τόσα χρόνια, με τα ποδήλατα, τις μηχανές και τ' αυτοκίνητα και είπα να ξαναδοκιμάσω. Μια χαρά τα καταφέρνω! Οσο κι αν γκρινιάζω κι αν μεμψιμοιρώ, έχω τέτοιο ζόρι, τέτοια ορμή μέσα μου, πείσμα και θυμό, που μπορώ να «γκαστρώσω γαϊδάρα στον ανήφορο»!

ΒΥ ΤΗΕ WAY αυτό μου 'πε ο γιατρός μου, αλλά δεν ήξερε τι σημαίνει· κυριολεκτικά. «Τι κάνει η γαϊδάρα -του λέω- όταν πας από πίσω της για φίκι φίκι;». Σε κλοτσάει ρε βλάκα! Κι αν πας να της τον φορμάρεις στην ανηφόρα, σου δίνει δυο κλοτσιές και κουτρουβαλάς κατά κάτ'...

ΟΠΟΤΕ, λέμε: «γκαστρώνεις γαϊδάρα στον ανήφορο», επειδή έχεις τεράστια ενέργεια, είσαι τόσο ντούρος και επιθετικός που δεν καταλαβαίνεις από κλοτσομπούνια και τέτοια. Την πας καροτσάκι την όποια γαϊδάρα στην ανηφόρα και είναι το σπέρμα σου σαν κι εσένα, τόσο επιθετικό, που μέχρι να την ανεβάσεις απάνω, την έχεις, που λέει ο λόγος, γκαστρώσει.

ΘΑ ΜΟΥ ΠΕΙΣ: Διατί ασχολείσαι με τη γαϊδάρα αντί να χρυσώνεις ξαπλώστρες και να κιαλάρεις κωλαράκια στην Ψαρού; Διότι έχω βγει απ' αυτό το μουντ προ πολλού. Η γαϊδάρα είναι το μέλλον μου/μας, και γι' αυτό την ξανασαμαρώνω.

ΤΗ ΔΙΚΙΑ μου γενιά, της μεταπολίτευσης, την τελειώσανε. Τουλάχιστον μια δεκαετία θα κάνει η Ελλάδα, όπως η Αργεντινή, να συνέλθει. Τότε εμείς, άμα ζούμε, θα 'μαστε 60ρηδες και δεν θα 'χουμε το κουράγιο ούτε και τη δύναμη να ξανασηκωθούμε. Να φύγουμε να πάμε να πλύνουμε πιάτα στο Αμέρικα και να επιστρέψουμε το 2025 με χρυσές καδένες, ιδιοκτήτες αλυσίδας εστιατορίων, δεν μας παίρνει πια, ξέχασέ το!...

ΤΙ ΜΑΣ απομένει; Η γαϊδάρα! Θα ημπορούσα να γενώ μουλαράς, να μεταφέρω κόσμο σε ανηφόρες στα γεράματα, αλλά νομίζω πως η γαϊδάρα κάνει κάτι σε πιο σικ. Οπως σου είπα, ετοιμάζω ένα μικρό μποστάνι με βιολογικά προϊόντα· να φας ντομάτα από τα χεράκια μου και να κοκκινίσει το μαγουλάκι σου! Του χρόνου τέτοιο καιρό θα 'χω ιδιόκτητη κατσικούλα και κοτούλες, με βιολογικό γάλα και αβγά. Οπως ξέρεις, σε βάρκα γεννήθηκα και ο παππούς μου ήταν ψαράς. Οπότε...

ΟΠΟΤΕ, άμα ζω, με (μας) βλέπω στα 60 φεύγα σαν τη γιαγιά μου (μας) πάνω στη γαϊδάρα με δυο μεγάλα κοφίνια δεξιά και αριστερά, γεμάτα, μ' όλα τα καλά. Δεν πρόκειται να κάνω κανά μεγάλο κτήμα, μια αγροτική μπουτίκ φτιάχνω με ΑΑΑ' ποιότητος εγγυημένα.

ΕΥΤΥΧΩΣ που γνωρίζω καμιά δεκαριά πολύ πλούσιες, που δεν κινδυνεύουν άμεσα να πτωχεύσουν, οικογένειες. Σ' αυτούς θα απευθυνθώ. Να τους προμηθεύω από ένα κοφίνι κάθε εβδομάδα με όλα τα καλούδια των αγρών και της θάλασσας. Αν ανήκεις σ' αυτή την κατηγορία και θες να τρως υγιεινά και νόστιμα απ' το βιος του παππού Ανδρέα γίνε φίλος -η μου και μελλοντικός πελάτης μου στο Facebook στο randreas1@hotmail.com.
---
Σημ.: την επιμέλεια της εικονογράφησης είχαν οι Stavrovelonies


Δεν υπάρχουν σχόλια: