Πέμπτη 3 Ιουνίου 2010

... για τον "κάμπινετ μαν" ...

*
Ρίκα Βαγιάνη
***
*
Ξυπνήστε με σε είκοσι χρόνια!

*
Δεν έχω ιδέα τι ακριβώς έφτιαχνε ο «κάμπινετ μαν». Δεν έχω ιδέα για όλο αυτό το έπος λασπουριάς. Οι φίλοι με πιέζουν να υποθέσουμε, να κουτσομπολέψουμε, ίσως ακόμα και να καλαμπουρίσουμε: Ξέρουν ότι ποτέ δεν αντιστάθηκα σ’ ένα καλό γέλιο - όπως και πολλών ανθρώπων, είναι η άμυνά μου.

Αλλά δεν γελάω πια, μόνο ανακατεύομαι. Δεν βρίσκω τίποτα αστείο στο να σέρνεται η πολιτική ζωή της χώρας μας, σ’ αυτήν τη δύσκολη στιγμή της, στον λάκκο με τις ακαθαρσίες.

Την ίδια γεύση μού φαίνεται ότι έχουν στο στόμα τους εκατοντάδες χιλιάδες άνθρωποι: Μια απέχθεια, μια αηδία γι’ αυτό το πράγμα το γλιτσερό, το ακατονόμαστο, που σέρνεται μέσα σε μισόλογα, σε φαξ και non papers, που δεν μιλάει μια γλώσσα της προκοπής, ένα τέρας, ένα καρκίνωμα.

Διαφθορά. Δεν ξέρω πώς αλλάζει, δεν ξέρω πώς ξεριζώνεται, δεν ξέρω πώς τιμωρείται. Οχι ότι μου πέφτει λόγος, αλλά δεν είμαι καθόλου από την μπάντα που ωρύεται «να πάει, επιτέλους, κάποιος φυλακή». Τι κάποιος; Ποιος κάποιος; Κι αν πάει, θα είναι ο κανονικός κάποιος ή κανένας ξάδελφός του; Αντε και πήγε, τι έγινε μετά;

Ούτε κακία δεν έχω πια μέσα μου. Ούτε μίσος, ούτε θυμό. Θέλω μόνο να τελειώσει, θέλω να κοιμηθώ και να ξυπνήσω σε είκοσι χρόνια και να έχουν στα χέρια τους τη ζωή μου οι νεότεροι. Είμαι πολύ χαζή, και πολύ αθώα, ίσως: Η ιστορία είναι γεμάτη από «νεότερους» που τα έκαναν χίλιες φορές πιο μούσκεμα από τους προκατόχους τους.

Δεν έχω άλλον τρόπο στο μυαλό μου από το να κρεμάω ό,τι ελπίδα έχω και δεν έχω στο αύριο των πιτσιρικάδων. Από τώρα τους λυπάμαι για το ρημαδιό που ετοιμάζονται να παραλάβουν. Κι από τώρα τους ζηλεύω, γιατί ανάμεσά τους υπάρχουν εκείνοι που θα μας δώσουν πίσω την αξιοπρέπειά μας. Ετσι τουλάχιστον ελπίζω. Δεν μου έχουν μείνει και πολλές εναλλακτικές - ή αυτό ή θα με καταπιεί η γλίτσα.
---
Σημ.: την επιμέλεια της εικονογράφησης είχαν οι Stavrovelonies
---
... οι stavrovelonies έχουν συγγένεια 1ου βαθμού με τη stavrovelonia.pblogs.gr ...

Δεν υπάρχουν σχόλια: