Σάββατο 5 Ιουνίου 2010

... το φαίνεσθαι και η μετακόμιση ...

*
Ανδρέας Ρουμελιώτης
***
*
Εχεις κάτι ν' αμπαλάρω;

*
... πέταγμα, από τον 3ο όροφο, του ψυγείου ...
.
ΣΑΝ ΤΟΥΣ ΤΣΙΓΓΑΝΟΥΣ είμαστε όλοι εμείς που δεν καταφέραμε να χτίσουμε την έπαυλη των ονείρων μας, παρ' όλο που δουλεύαμε 30 χρόνια ολόκληρα.
Οταν ο ιδιοκτήτης πει τη μαγική λέξη «ιδιοκατοίκηση» δεν έχεις επιλογή: πρέπει να φύγεις, να πας αλλού.

ΑΔΕΙΑ ΣΠΙΤΙΑ υπάρχουν άφθονα αυτή την εποχή. Αν πειστούν ότι έχεις μια δουλειά (όσο... γίνεται) σίγουρη και σταθερή, μπορείς να τα νοικιάσεις σε πολύ καλή τιμή. Διότι (λέγω και ερώ), για τον ιδιοκτήτη το πρόβλημα πλέον δεν είναι μόνο να βρει ενοικιαστή, αλλά και το αν του πληρώσει δύο ενοίκια στην αρχή και μετά στο τζαμπέ τού κατσικωθεί. Μέχρι περί εξώσεως το δικαστήριον να αποφανθεί. Και να σε πετάξουν έξω δύο φουσκωτοί...

ΕΥΤΥΧΩΣ να λέτε που η αφεντομουτσουνάρα μου, η όλη κοψιά μου, η κίνηση, το στιλάκι μου, η άνεση, το σπρέχεν μου χαρακτηρίζουν άνθρωπο που δεν πρόκειται να ζητιανέψει ποτέ στα φανάρια... Και εις αυτάς τας περιπτώσεις σημασίαν έχει, ως γνωστόν, το φαίνεσθαι και ουχί το είναι.

ΤΟΥΛΑΧΙΣΤΟΝ έχουμε πρόσωπο κι έτσι κατάφερα να νοικιάσω σπίτι. Τα χαϊλίκια τα παλιά στις μετακομίσεις που έρχονται οι Πακιστανοί και σ' τα αμπαλάρουνε όλα, ξέχνα τα! Εχω πάρει κούτες, κολλητικές ταινίες, ρολά με φούσκες και αμπαλάρω κάθε μέρα εδώ και τρεις μήνες. Αν με χρειαστείς να σου τακτοποιήσω, να σου συσκευάσω, να σου κουβαλήσω μη διστάσεις: τηλεφώνησέ μου. Μισές τιμές απ' ό,τι θα βρεις στις άλλες μεταφορικές.

ΟΣΟΝΟΥΠΩ θα κυκλοφορήσω και με γαμάουα τρίκυκλο. Συμφέρω! Είμαι σβέλτος, αθόρυβος, προσεκτικός, πάντα χαμογελαστός και ευγενικός κι αν έχεις ανάγκη από ένα αυταρχικό προγραμματάκι δέχομαι να με προσβάλεις, να με βρίσεις και να με ταπεινώσεις. Εξευτελισμοί δεκτοί!

ΤΟ ΠΡΟΒΛΗΜΑ με τη μετακόμιση δεν είναι το αμπαλάρισμα. Αυτό εμείς οι (γινήκαμε στα στερνά) εργάτες το παίζουμε στα δάχτυλα. Το θέμα είναι πού και πώς θα χωρέσεις τα έπιπλα στο καινούργιο σπίτι. Η διαρρύθμιση, το ντεκόρ ή μάλλον η αρχιτεκτονική εσωτερικών χώρων.

ΔΕΝ ΤΟ ΣΠΟΥΔΑΣΑ στο πανεπιστήμιο αλλά στη ζωή. Αυτό ήταν το απωθημένο μου. Διάβασα ό,τι σχετικό βιβλίο και λεύκωμα υπάρχει, δεν χάνω έκθεση διακόσμησης και αρχιτεκτονικής. Αν θες δοκίμασέ με! Η πρώτη δουλειά δωρεάν, δεν θα σου πάρω λεφτά. Στη δεύτερη μου πετάς ένα ξεροκόμματο...

ΤΟ ΣΗΜΑΝΤΙΚΟΤΕΡΟ και το πιο δύσκολο το εμπέδωσα με τις πολλές μετακομίσεις. Ν' αλλάξεις Εφορία! Εσύ ειδικά θα φας τουλάχιστον τρεις εργάσιμες και δεν θα τα καταφέρεις. Εκτός από μισθωτός έχεις κι ένα δελτίο παροχής υπηρεσιών. Δήλωση του νόμου πρώην 105 ότι δεν απασχολείς (ναι, με το δελτίο παροχής υπηρεσιών!) προσωπικό υπέγραψες;
ΑΣΕ ΚΑΛΥΤΕΡΑ! Κάνε μου σ' ένα ΚΕΠ εξουσιοδοτήσεις και θα αναλάβω να τ' αλλάξω όλα εγώ. Τη ΔΕΗ, τον ΟΤΕ, την ΕΥΔΑΠ, τις τράπεζες, τη δουλειά, τα ασφαλιστικά ταμεία, τη χρηματιστηριακή, να ενημερώσω όλους αυτούς με τους οποίους έχεις συναλλαγές ότι άλλαξες σπίτι.

ΜΠΟΡΩ ΕΠΙΣΗΣ να σου βάψω το σπίτι, να σ' το καθαρίζω, να με στέλνεις για ψώνια, για τσιγάρα. Είμαι ο καλυτερότερος όλων για να σου βγάζω τον σκύλο βόλτα. Μπορώ και να σε νανουρίζω, να κοιμάσαι σαν πουλάκι. Πασάκα μου!
---
Σημ.: την επιμέλεια της εικονογράφησης είχαν οι Stavrovelonies
---
... οι stavrovelonies έχουν συγγένεια 1ου βαθμού με τη stavrovelonia.pblogs.gr ...



Δεν υπάρχουν σχόλια: