Παρασκευή 21 Οκτωβρίου 2011

... στον σκουπιδοτενεκέ της Ιστορίας ...

*
Νίκος Μπογιόπουλος
***
*
Προχωράμε!
*
Ο ελληνικός λαός έχει τεράστια εμπειρία.

Και το Κόμμα του, το ΚΚΕ, επίσης.

Η Ιστορία των κοινωνιών δεν είναι παρά η Ιστορία της πάλης των τάξεων. Σε αυτήν την ταξική πάλη οι εκμεταλλευτές, τα όργανά τους, το κράτος τους, το παρακράτος τους, οι επίσημοι και οι προβοκατόρικοι μηχανισμοί τους, χρησιμοποιούν όλα τα μέσα για να ποδηγετούν το δίκιο των καταπιεζόμενων:

Απειλές, εκβιασμούς, τρομοκρατία, δολοφονικές επιθέσεις, όπως η χτεσινή στο Σύνταγμα, κάθε είδους ωμότητα.

Αλλά η Ιστορία έχει αποφανθεί:

Οποια βρωμιά, όποιο τραμπουκισμό, όποια «κουκούλα» κι αν χρησιμοποιήσουν, η θέση τους είναι προκαθορισμένη.

Από τη στιγμή που ο γίγαντας λαός σηκωθεί,
από τη στιγμή που η εργατική τάξη, που χωρίς αυτήν γρανάζι δε γυρνά, πάρει την υπόθεση στα χέρια της,
τότε, όλοι αυτοί θα βρεθούν στη θέση που ανήκουν:

Στον σκουπιδοτενεκέ της Ιστορίας.

Μαζί με τα κόμματά τους, με τα μνημόνιά τους, με τα πολυνομοσχέδιά τους, με τις τρόικές τους και με την πλουτοκρατία τους.

Προς αυτήν τη θέση οδεύουν. Ολο και ταχύτερα.
---
Σημ.: την επιμέλεια της εικονογράφησης είχαν οι Stavrovelonies
*

2 σχόλια:

OOO είπε...

"Αλλά η Ιστορία έχει αποφανθεί"...ζωντας την ζωη μου που φευγει και την ζωη που ερχεται,η ιστορια να κανει την δουλεια της κι εγω την δικια μου.Κι αυτος,τι κανει?παιρνει παραμασχαλα την αποφαση της
αποφανθουσας και κατεβαινει απο το ορος Σινα? Κι εγω Μπογιατιζα στην ηλικια του συντεκνε.Και τωρα με τις βροχες βλεπω να παιρνει τα χρωματα το ποταμι.

Τυπο-θραύστης είπε...

... καλημέρα ...
... λέω, μήπως τα χρώματα που μπογιάτιζες ήταν "μούφα";
... γιατί κι εγώ κατά περιόδους την έχω πατήσει ...
... αλλά συνεχίζω και ελπίζω ότι η ελπίδα θα πεθάνει τελευταία ...
... και η ελπίδα είναι βαμμένη κόκκινη ...
... έρρωσο ...